TŘEŠT






Stavba nádraží roku 1898.




První vlak přijel do Třeště dne 13. 8. 1898.




Nádraží v Třešti roku 1922. Škoda nešťastné retuše, která znehodnotila pohled na podvozky vozů.




Výpravní budova v Třešti si jako jediná na celé trati zachovala do dnešních dnů svou původní podobu z roku 1898 (Telč 1898, Dačice 1902, Slavonice 1902). Výraznější změnou jsou snad pouze ve druhé polovině dvacátého století vestavěná třídílná okna. Pan Richard Cila nám zaslal snímek, který představuje třešťskou staniční budovu v roce 1962, tehdy ještě s původními okny.


  






Nehoda na přejezdu u vlečky (1978?).



REKONSTRUKČNÍ PRÁCE V TŘEŠTI



Ve dnech 2. - 9. září 2008 byla během výluky úseku trati Kostelec - Telč provedena rekonstrukce dvou železničních přejezdů v Třešti. Zároveň byla zřízena v přilehlé trati u přejezdu bezstyková kolej s kompletní rekonstrukcí železničního svršku. Práce na trati v Třešti sledoval a na fotografiích zachytil náš spolupracovník Michal Kříž.


1. Úsek trati u zastávky Třešť - město před rekonstrukcí





   





2. Během rekonstrukce



  





     







3. Po ukončení prací







     





TOPlist

  Webmaster - Pavel Albrecht